förlust igen

matchen i lördags sluta med förlust den också tror det blev 8-1 eller något liknande, men som sagt det är inte lätt att få något bättre resultat i det lag jag spelar i. det är som att vara 1 mot 5 och jag överdriver inte! men det va roligt att spela iaf. nästa helg har vi en turnering i toledo tror det blir 4 matchen fredag till lördag, vi lär komma klart sist i turneringen memmen. idag har jag bara tagit det lugnt va ganska sliten efter helgen, skypade lite med mamma och pappa och sen åkte vi till robert och spela lite MW3 och käka. imorgon väntar skolan och träning, nathan ska börja stå i mål istället för tjejen, inte säker på om det blir bättre. eftersom han sa att han va bra på hockey och han är helt VÄRDELÖS! han testa att stå i mål förra året och han säger att han är bra på det så jag har inga förväntningar på han alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0