toledo walleye game

den här helgen har gått alldeles för fort! igår va det verkligen en tjockis dag! vi åkte till walmart och handla på oss allt amerikanskt god saker som tydligen va ett måste enligt alexa och adam. så det blev en hel del saker, så hyrde vi några filmer och körde filmmarathon :) idag så åkte vi till toledo först till deras mall för jag va i stort behov av nya skolkläder, så mamma va snäll och gav mig pengar:) tack snälla! efter det åkte vi och kolla på hockey, toledo walley mot cincinnati cyclones. det är 2 ligor under NHL så det va bra hockey! men fan va man saknar stämningen från dif matcherna!! toledo vann på övertid med 3-2. efter matchen åkte vi och käka pizza på ett ställe som tydligen va kända för deras pizza, men inget slår pizzan jag och pappa käka i NY. när vi kom hem åkte alla hem till oss och kolla på den sista filmen som ingen orkade se igår kväll. så min helg har vart perfect förutom att den har gått alldeles för fort! men nu är det läggdags skola imorgon..... hoppas det är bra med alla där hemma! saknar er.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi saknar dig också!!!!!!

2012-02-13 @ 07:16:19
Postat av: Pappa

Johns pizzeria i NYC !!

låter som en helg i din smak.

saknar dej.

2012-02-13 @ 08:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0