Super bowl XLVI

Det har hänt så jävla mycket i familjen den senaste veckan så har inte haft ork att skriva något! Det har vart hjärnskakning, kaos i familjen och skaffat flickvän

Började dagen med att käka frukost på donken, där vi träffa den cyklande Forest gump han hade cyklat från LA och va på väg till NY det har tagit 5 månader för han nu! Efter det åkte jag hem för att skypa med mamma o pappa och sen med vickis:) sen va det hockey match, jag kunde inte spela hela matchen för jag blev jätte yr och börja se dubbelt så gick av efter halva, matchen slutade 1-15 sen det sög! Men super Bowl va grymt första gången jag har såg hela matchen:) det va jag Adam Nathan Carmen och alexa vi såg matchen hos Alexas farbror! Sen blev vi trötta på att ha långt hår så alla snaggade sig:) men nu är det dags att sova, det kanske kommer en till uppdatering imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0