hockey helg!

nu va det dags igen för en uppdatering:) min helg har gått otroligt fort, i fredags va vi och kolla på bio i tiffin vi såg "the devil inside" den var helt värdelös! så gå inte och se den!!! efter bio åkte jag och adam hem till han och chilla. i lördags fick jag ett packet av marit och clas:) när jag fick det så var det helt upprivet för dom sa att det läckte, men jag vet inte vad som har kunnat läkt från det... så det va väldigt oklart! jag fick bland annat " jag är zlatan" på ljudbok vilket va perfect för vi hade borta match i columbus den dan och det är 2,5 timmar buss resa dit så jag satt och lyssna på den hela vägen:) tack så jätte mycket! matchen va i blue jackets tränings arena lite coolt faktiskt, men matchen var helt värdelös vi förlora med 10-0.... jag vet inte va som hände man man känner nu att jag börjar bli riktigt less på vårat lag så jag spela skit den matchen! idag så blev det skype med viktor och maria och sen med mamma o pappa, det va jätte skönt att prata med dom igen, va länge sen senast! sen hade vi match mot springfield som vi har förlorat tvåsiffrigt med tidigare men idag blev det blev det andra puckar! jag fick uppgiften att vara på isen hela tiden när deras bästa kille va på isen( han bytte bara 2 gånger på hela matchen, så det blev mycket is tid för mig) vi började matchen så där killarna i laget fattade inte vad dom skulle göra när jag skulle köra "man man" mot har så jag åkte mest runt arg på isen och skrev på dom andra hela tiden... men i tredje perioden låg vi under med 5-2 och adam började passa pucken lite( han är lite va en diva på isen, passar väldigt sällan) så jag gjorde 4 mål på 7 minuter så vi tog ledningen och gjorde ett till i öppen kasse! så vi vann med 7-5:) vi behöve verkligen en vinst! efter matchen åkte jag hem till adam för att göra klart ett project som vi har hållt på med nu ett par dagar. här är några bilder från idag också. http://www.dumminger.com/gallery.php?gid=115 jag är nr 12 för er som inte visste det eller känner igen mig.
blev väldigt mycket hockey i det här inlägget men det är väl bätte än inget:)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi som vägrar Facebook älskar uppdateringar! Och särskilt när det handlar om hockeyvinster med bilder - skönt:-) Idag har vi 7 minus och dunjackan sitter fint! Puss

2012-01-09 @ 07:35:23
Postat av: Pappa

Vilken avslutning på helgen gissar att vinsten satt skönt.

det var skönt att skypa igår syntes på dej att du mår bra.

härligt med bilderna du var ju med på ngr !!

kram

2012-01-09 @ 09:36:22
Postat av: Marit

Tänk att det äntligen kom fram efter nästan en månad. Men en bättre ursäkt än att det hade läckt borde kunnat komma på. Tror att tulltjänstemannen såg allt godis och inte kunde hålla fingrarna borta:-)Verkar inte vara några NHL-ämnen i laget precis men du får ju träna lite i alla fall! Må så gott (man vet ju inte när man hör av dig nästa gång:-)) Kramis

2012-01-10 @ 09:24:40
URL: http://bazz.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0