nu vare dags igen

Boston resan va så sjukt värd! hade så himla roligt, underbart att få se stoffe, phille och ollan igen!
resan började inte så bra, jag var framme vid hotellet vid 11 tiden och fick inte checka in för mitt namn stog inte i med i bokningen men det löste pappa snabbt med ett samtal:) så fick jag ett sms av stoffe och deras plan va ju självklart försenat med 3 timmar.... så dom skulle vara vid hotellet vid 8 istället för 5 så jag åkte i väg och käka helt själv (jätte roligt) sen åkte jag tillbaka till hotellet och kolla nhl. vid 8 tiden började jag att gå ner till reseptionen för att möta dom, men jag vänta och vänta klockan blev 10 och jag började att bli lite orolig! men till slut kom dom vid halv 11 helt döda och inget bagage. så sjukt att man inte har sett varandra på 8 månader och på en sekund är allt som att vi såg igår, då vet man att man står nära varandra!
det blev mycket shopping under dagarna i boston. men vi hade så jävla roligt hela tiden och jag ångrar inte en sekund att jag åkte! underbar resa!
orkar inte skriva mer så här kommer lite bilder istället.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att resan blev så lyckad, jag skulle ha gett vad som helst för att se grabbarnas min när du dök upp i receptionen:-) Ett minne och kompisar för livet! Puss

2012-05-13 @ 10:04:39
Postat av: Ewa

Låter som en toppen-resa ! Precis vad du behövde ! Kan tro att ni skrattat massor !!!! Goda vänner kan man aldrig få för många av!

Följer du hockey VM nått ? Christoffer o Daniel var o kollade på Sverige - Ryssland, som ju tyvärr inte blev någon rolig match.

Snart kommer din Familj ! Måste kännas så jäkla härligt !

Alla hälsar ! Kram ! ewa

2012-05-14 @ 15:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0