demolition derby!

idag har det vart fullt upp! dagen började med 2 timmar footballs träning, vi hade bara walkthrough för laget har sin första hemma match imorgon mot rivalen så det är deras derby imorgon:) efter träningen så åkte vi för att kolla på hans brorsa som skulle tävla ( jag skrev fel förra inlägget, det heter demolition derby och inte destruction derby) det är en helt sjuk sport! haha det va sjukt många rednecks där så antar att det är lite av en sån sport. men det va sjukt roligt att kolla på iaf! det flög lera överallt, en bil börja brinna och dom håller på att krocka sönder alla bilar tills det är en ensam kvar. det gick tyvärr inte så bra för nathans brorsa robert han hade en ny bil så den krongla lite.. men han ska tävla igen på söndag, så vi hoppas det går bättre för han då!
imorgon ska jag på en undersökning så jag kan börja spela matcher med footballs laget. Så förhoppningsvis har jag min första match nästa fredag :)
ska försöka lägga upp en video från idag, så får ni se hur ett demolition derby går till :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det kanske är på det här sättet som amerikanarna övningskör?! Vi vill se bilder på familjen också!! kram

2011-08-26 @ 08:17:14
Postat av: Pappa

hoppas att undersökningen går bra , men det ska väl inte vara ngr problem, Mattias hade bara en kommentar rednecks sport men kul att kolla på live.

har du sladd så du kan lägga in bilder ?

2011-08-26 @ 09:11:28
Postat av: Ewa

Låter inte som du har några problem att få tiden att gå iaf ! Du kommer inte hinna längta hem heller.

Ewa

2011-08-26 @ 11:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0