ett år i usa!

resan började inte som planerat mobilen pajja redan på arlanda, men jag fick min sista lynch berger lemonade som tur va! när jag väl hade kommit till new york så började hela flygplatsen skaka från jordbävningen i virginia så allt blev försenat i en och en halv timme... men iväg kom jag och på flygplatsen väntade min nya familj som är jätte snälla (men inget om man jämför med mina riktiga föräldrar :) finns hur mycket som helst jag skulle vilja berätta om min första dag. men är alldeles för trött för att skriva mer. Men imorgon väntar min första football träning som jag ser framemot sjukt mycket.

hoppas att allt är bra med er där hemma!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att du är framme och att allt gick bra ändå:-) Njut och ta vara på varje minut. Om 294 dagar är du hemma igen. Kul med en blogg, det ska blir roligt att följa ditt äventyr. Må så gott, vi saknar dig redan! massor av kramar

2011-08-24 @ 08:38:35
Postat av: Marit

Va skönt att du kom fram ordentligt till slut. Toppen att du fixat en blogg, då kan vi hålla koll på dig:-) Kram Moster

2011-08-24 @ 08:44:08
URL: http://bazz.bloggplatsen.se
Postat av: Pappa

Hej Gubben

skönt att det gick bra , man blev lite orolig när vi hörde om jordbävningen.

jättebra att du bloggar, det kommer att underlätta saknaden .

Ha det bäst.

2011-08-24 @ 09:26:51
Postat av: Ewa

Ludde ! Du är jätte-modig ! Som Mamma blir jag ju tårögd av att läsa det du skrivit. Förstår att du har ett otroligt äventyr framför dig, så ta tillvara på tiden.

Stor Varm Kram från Mamma Callmar

2011-08-24 @ 10:10:16
Postat av: Stickan

Fick blogg-adressen av din pappa. Skönt att du hoppat på blogg-trenden som moi!! Kan va snäll och försöka varva några av mina läsare heheh ;) grymt att du är framme! Hörs på Skype snart :)

2011-08-24 @ 16:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0