förberedelse till skolan

imorse åkte vi till skolan för att förbreda mig tills imorgon är skolan börjar! vi gick till alla mina klassrum och gick igenom allt möjligt. jag kommer va så lost första dan... sen blev det footballs träning där vi gick igenom motståndarna som vi möter på fredag, sen va det löpning resten av träningen, det sög! det är fortfarande jätte varmt så vad man än gör på träningarna så blir man helt slut. Så fick jag reda på att dom flesta som åker till hit som student går upp 15kg :O kvällen har vart lugn, har bara kollat tv och chillat! börjar bli riktigt nervös för skolan nu det är STOR skillnad i skolan från hemma. men det ska nog gå bra! mamma jag ska lägga upp en bild på familjen har bara inte orkat än :P
nu är det sov dags ska upp 6:15 imorgon....................

hoppas allt är bra med er hemma!


Kommentarer
Postat av: Pappa

se till att inte gå upp 15 kg , skulle inte passa ditt utseende.

lycka till i skolan, det kommer att gå bra.

allt bra hemma men vi saknar dej naturligtvis.

ha det bäst

2011-08-30 @ 10:44:36
Postat av: jessika

söt blogg

2011-08-30 @ 11:27:41
URL: http://kallasjessika.blogg.se/
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

allt bra? :)

2011-08-30 @ 11:41:58
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: pandy

Du kommer vara så poppis så i skolan, du kan vara lung! Nästan läge att ta på dig t-shiten på någon träning tycker jag allt!

Håll oss uppdaterade :)

2011-08-30 @ 15:20:09
Postat av: Pandy

Du kommer vara så poppis så i skolan, du kan va lugnt! Tycker nästan det är läge att ha på sig t-shirten på någon träning snart!

Håll oss uppdaterade :)

2011-08-30 @ 15:26:02
Postat av: Mamma

Jag håller med Pandy, på med T-shirten i skolan:-)

2011-08-30 @ 19:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0