första skoldan, första träningen med full utrustning!

Första skoldagen va väldigt speciell! så sjuk stor skillnad från vad jag är van vid. vi kom till skolan vid 7:10 så var vi tvungna att sitta i matsalen till 7:25 för dom vill inte ha massa elever springandes i koridårerna innan skolan. varje lektion är ca 45 min lång :) och du har 4 min på dig tills nästa lektion börjar. Listan är lång på vad man inte får göra, man får inte: ha skjortan utanför man måste ha den inståppad, får inte ha keps, mobil en får inte höras eller ses av lärarna, ingen ryggsäck. men skolan verkar bra och lätt över lag! efter skolan gick vi direkt till träningen där jag fick ny utrustning (hjälmarna är extremt osköna) träningen va rätt lugn jag behövde bara sparka lite och springa sen va jag klar! imorgon har jag styrketräning vid 5:40 på morgonen... sen börjar skolan 7:30 igen och en till träning direkt efter skolan. Så imorgon är det fullt upp och kommer förmodligen inte orka skriva något inlägg sen på kvällen!




har fått mitt state-id nu och mitt id kort för skolan.




Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken omställning, kanske lite regler du kan ta med dig till Sjödal, skulle säkert bli populärt! Med det där träningstempot kommer du inte klara att gå upp 15 kg. Sov gott inatt och läs e-posten. Vi vill skypa på lördag! Massor av kramar

2011-08-31 @ 07:27:22
Postat av: Marit

Du verkar inte ha några problem med att få dagarna att gå. Hoppas att du får lite schyssta klasskamrater:) Men styrketräning 05:40, vilken kropp är vaken vid den tiden??? Må så gott!! Kramis från oss

2011-08-31 @ 08:43:19
URL: http://bazz.bloggplatsen.se
Postat av: Pappa

mkt träning det är bra för att förhindra de 15 kg.

det verkar hända rätt mkt, hur går det med språket, har du börjat drömma på engelska än.

kramar

2011-08-31 @ 08:50:51
Postat av: Lotta

Ludvig, det är så roligt att följa din blogg.

Keep up the good work!!! Kul att höra om skillnaderna och dina reflektioner.

Roligt med smått och stort som händer, ett tips planera en mindre resa/utflykt någon gång i oktober när det börjar på vardag.

2011-08-31 @ 10:37:13
URL: http://ettarifremont.blogg.se/
Postat av: Ewa

Vilket tempo ! Gå upp i vikt är nog det minsta du kommer göra. Du kommer i stället bli välbyggd o klok som en uggla !!

Kram !

2011-08-31 @ 12:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0