Road trip.

idag har vi vart på road trip och shoppat. Vi åkte till en mal i grann staden toledo med nathan, jean, nathans brors fru och hennes yngsta barn ethan. Det blev rätt mycket skol saker och tränings kläder men självklart lite annat också :) på hem vägen stannade vi vid Hooters. haha underbar restaurang! imorgon ska jag och nathan träna lite football sen på kvällen ska vi åka och kolla när Robert ska tävla i demolition derby igen.
saknar redan den svenska maten.. vi har ätit nästan friterat varje dag:P hoppas det bli lite mer variation på det! men annars är allt jätte bra. börjar komma in i lite rutiner nu vilket är skönt! Så börjar skolan på tisdag vilket ska bli roligt faktiskt. ända gången jag har längtar lite till skolan. På måndag kan jag börja träna footboll med full utrustning. (mamma du kan vara lugn, jag får hela utrustningen av skolan)







Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu var det ju bild på din amerikanska familj vi ville se;-)

2011-08-28 @ 11:09:40
Postat av: Ola

Eller om det där är en bild på början till en amerikansk familj...

2011-08-28 @ 20:07:59
Postat av: No Hair

Eller om du skulle flytta till Toledo i stället..

2011-08-28 @ 20:12:28
Postat av: Pappa

du hinner nog posta bilder på familjen också

2011-08-29 @ 09:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0