första riktiga dagen

första riktiga dagen avklarad! idag hade jag min första football träning som rikigt rolig. jag ska försöka bli kicker i high school laget, jag va faktisk riktigt bra för att va första gången. nathan sa att jag va bättre på field goals än deras riktiga kicker! coacherna va jävligt nöjda så dom sa om jag ville fortsätta så har jag en plats! så nästa träning är imorgon. hade även fotbolls träning men va bara med ett litet tag för det va runt 30-35 grader så blev uttorkad rätt snabbt eftersom jag hade haft football träning i nästan 2 timmar innan så jag åkte hem och tog en liten nap istället. Nu på kvällen så var vi hos nathans brorsa som höll på att mecka på sin destruction derby. så imorgon ska vi åka och se honom tävla med den! familjen säger att det är bland det bästa som finns så det ser jag fram emot! ni är inte många men om någon är sugen på att skypa så är mitt account ludviglofgren.

men ska sova nu skriver mer imorgon! hahhaha man känner sig så sjukt omanlig när man bloggar...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du kommer att ha fullt upp det här året, vilket äventyr! Nu ska jag googla vad "destruction derby" är för något. kram

2011-08-25 @ 08:26:56
Postat av: Pappa

jag kan bara instämma med Mamma du kommer att få vara med på så otroligt mkt prylar som vi inte har hemma så dina 295 dagar kommer att flyga iväg , jag är riktigt avundsjuk.

möjligen omanligt men väldigt kul att läsa.

kram

2011-08-25 @ 09:03:15
Postat av: Marit

Ligger du ca 6 timmer efter oss eller? Bra och veta om man ska skypa. Dina inlägg verkar vara "miss i nassen" för oss;)Kramis

2011-08-25 @ 09:12:58
URL: http://bazz.bloggplatsen.se
Postat av: lotta

Så kul att läsa..härligt jobbat

2011-08-25 @ 10:05:56
Postat av: No Hair

Kicker, va e re för fel på Quarterback? Men coachen kommer nog sen. Du vet, ingen gisslan!Dom menar väl Demolition derby va? Typ tuffare folkrace. Kommer man ur jetlagen fortare om tränar hårt på en gång, he he. och du vet ju vem som bloggar här hemma. De blir typ BlondinLudrig he he.

2011-08-25 @ 22:40:09
Postat av: Marie

Härligt att resan gick bra och att du fick en bra familj och verkar trivas.Lycka till med fotbollen.

Kram

2011-08-29 @ 10:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0