Fått tillbaka mitt internet:)

Nu har mitt internet kommit tillbaka efter att dom inte hade betalat räkningen...
Jag hade en jätte bra jul men det var också väldigt tufft att vara utan familjen, jag fick bl.a. En klocka av mamma o pappa och min varsity jacket av mina värdföräldrar.
Idag började våran utomhus turnering, det snöa och regna under matchen men det va kul att spela utomhus! Vi förlora dock matchen med 6-1, imorgon har vi 2 till matcher.
Orkar inte skriva något stort inlägg nu, ska upp om 6 timmar så behöver sova:p
Blir nog ett till imorgon om hur julen och det var.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi saknade dig jättemycket på julafton men nu vänder det. Från och med i torsdags blir det ljusare och snart kommer vi! Lycka till i matcherna, förhoppningsvis vinner ni resten;-) pussåkram

2011-12-28 @ 07:45:24
Postat av: Marit

Skönt att vara på banan igen med Internet. Vi saknade dig verkligen på julafton. Vill gärna höra mer om hur ni firade jul, spelade du Lars Vegas för dem?:-)

Sköt om dig, kramis!

2011-12-28 @ 09:32:32
URL: http://bazz.bloggplatsen.se
Postat av: Pappa

Saknade dej med :(

skit snygg jacka

hoppas att du blev nöjd med klockan

ha det bäst

kram

2011-12-29 @ 14:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0