första dagen på lovet

hade behövt ett bra sovmorgon men så blev det inte jag gick upp vid halv 10 för att åka till toledo för att köpa hockey klubba, jag adam, nathan och 2 andra åkte upp, vi hade sjukt roligt så va det skönt att komma iväg lite från Fremont och göra lite annat än vad man gör i vanliga fall. sen blev det träning och laget har inte förbättras någonting, så börjar bli riktigt trött på det nu... i morgon blir det en ordentlig sovmorgon därefter träning sen ska jag förmodligen över till adam och softa. hemlängtan börjar bli riktigt jobbigt nu när julen närmar sig det skulle vara oerhört skönt att vara hemma en vecka, men jag får vänta i drygt 5månader till. helt sjukt att jag har vart här halva tiden nu, det går så sjukt fort känns som att jag har vart här i en månad. igår fick jag reda på av nathan att jeanne och don ska skilja sig efter jag har åkt, så nu känns det lite som att dom bara vill att jag ska åka hem, så vet inte riktigt vad jag ska göra åt saken...

Kommentarer
Postat av: Pappa

skönt att se dej uppdatera igen , fortsätt med det.:)

jag håller med, längtar efter dej men nu går det fort.

snart så är vi där och hämtar dej.

vi skypar på julafton messa en tid som passar dej.

kram

2011-12-22 @ 08:50:57
Postat av: Mamma

Älskade vän! Du ska inte må dåligt för att dom ska skiljas! Jeanne tycker så mycket om dig och är redan ledsen för att du snart ska åk hem! Vi saknar dig men snart kommer vi:-) pussåkram

2011-12-22 @ 21:12:01
Postat av: Jerra

Kul att du uppdatera! Hoppas allt är bra så hörs vi buttieboy

2011-12-22 @ 23:26:24
Postat av: Ewa

En riktigt God Jul Ludvig ! Nu kommer tiden gå hur fort som helst ska du se, och du har ju verkligen något att se fram emot när din familj kommer för att "hämta hem" dig. Tänk på att din amerikanska familj säkert tycker att det är jätteskönt att ha dig där. Det gör nog det hela mycket lättare för dem o det de har framför sig. Du varken kan eller ska göra något åt saken. Fortsätt att vara som du är, då är du bäst!! Ska bli spännande att höra hur julfirandet går till där. Säkert mycket glitter o "bling-bling". Jultomten kommer genom skorstenen har jag hört...............Bamsejulkram från Ewa o grabbarna

2011-12-23 @ 19:09:20
Postat av: No Hair

Kul att höra din röst på julafton, vi saknade dig också. Och vi åt för dig också hehe. Godiset åt vi också mäst farfar och Pelle, men kanske du har tur och det kommer ett paket med dom trötta tomte nissarna innan nyår. Du får väl mysa med familjehunden så länge så saknar du inte Flizan & Bazz så mycket.Och snart börjar väl kicker katiären igen. Later

2011-12-26 @ 12:23:15
Postat av: viktor

hoppas du fick en bra jul trots allt!

vi saknar dig brorsan! ses snart!

2011-12-26 @ 15:43:40
Postat av: Amanda

Håll ut Ludde, tänk hur fort det har gått nu så snart är du hemma här igen! :) Gott nytt år lite sådär i förskott!

2011-12-28 @ 09:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0