Alltid problem med isen!

dagen har varit ganska stor besvikelse.. jag gick upp redan vi halv 9 för att lösa in min check från central cathlic som jag fick från alla stulna saker (den va redan en besvikelse eftersom till en början skulle den vara på 800 dollar, sen blev det 600 och till slut 489 dollar så nu blir det inte så mycket shopping efter jag har köpt tillbaka mina hörlurar som jag hade förväntat mig) men vi åkte iallafall och skulle lösa in checken så va inte banken öppen så vi åkte till walmart men dom tog inte emot handskrivna checker så det sket sig! Så vi åkte hem igen. runt halv 2 åkte vi till ishallen för att kolla på icewolfs match mot eastwoods men självklart så var det ett hål i isen så dom ställde in den matchen och vår match, så det va bara att åka hem igen. men som tur va skypade jag med mamma,pappa,Viktor och mormor som lättade upp stämningen, och jag hoppas pappa fick en jätte bra fars-dag även om hans favorit son inte var med! :) resten av dagen var väldigt lugn, det var nog bäst så att jag fick reparera mig från min förkylning.

Ni ser ju bara hur otroligt besviken jag är!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kämpa på - snart blir det is! Jag får nog snart skicka över en rakapparat, du skulle kunna vara Turk-Larsson brorsa! puss

2011-11-14 @ 10:51:50
Postat av: Pappa

HÅL I ISEN!!

Det påminner mej när vi skulle på turnering på zinken och det var just

hål i isen.

det går fler tåg och matcher

det hade vart bäst om bägge mina favorit söner hade vart på middag men jag fick nöja mej med en av er

och det funkade fint vi åt täljstens biff och det har ju aldrig vart fel

kram

2011-11-14 @ 11:03:09
Postat av: Maria

Haha, älskar Karins kommentar "Turk-Larsson brorsa"!

2011-11-18 @ 07:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0