dagen

dagen började som vanligt med skola, saknar svensk skola! allt börjar kännas lite långtråkigt när skoldagarna är exakt lika dana, men jag har ändå jävligt roligt i skolan! för att skryta lite så fick man bäst på matteprovet med 80 av 83 möjliga ;) efter skolan kom Nicole (roberts fru) med sönerna och hämta mig och nathan. hon va tvungen att betala massa räkningar så hon kunde liksamma hämta oss tycket hon. betala räkningar här är inte lika effektivt som det är hemma när vi kan göra allt på internet här måste dom åka till massa olika ställen för att betala( går säker att betala på internet också men ingen använder sig av kort här så dom måste väl) efter det va jag hemma och chilla ett tag sen åkte vi upp till sandusky för att köpa hockey hjälm och beställa mig hörlurar. självklart hade dom 2 av dom sämsta hjälmarna man kan få tag på så blev ingen ny, antar att dom för nöja sig med min blåa hjälm ett tag till. vi skulle egentligen ha träning idag också men så blev det inte.. dom lägger om hela isen för dom hade tydligen en luftbubbla där hålet bildades, så nu vet jag inte när det blir träning igen. så har vi 3 matcher i helgen så har ingen aning om det kommer gå eftersom vi behöver verkligen träna! men jag beslöt mig att gå ut och springa måste ju få träning på något sätt. efter det så blev det skype med bergman (han har blivit så sjukt kaxig nu när han vet att jag inte kan spöa han på ett par månader)
nu håller vi tummarna på att det kommer vara dimma imorgon bitti, för då skjuts skolan upp i 2 timmar :D


pappa: du måste skicka appstore koden till mig :)
mamma: jag saknar svensk choklad så har du skickat packetet? har du ringt 3 om mitt abonnemang? hade lite kul

med webcameran någon av dom första dagarna ;)

Kommentarer
Postat av: Marit

Du kan ju inte mena att de skjuter på skolan bara för lite dimma!!!??? Lustigt att detta "föregångsland" ligger så långt efter vad gäller Internetbank och kortbetalning. Isen ska vi ju inte tala om....:-)

Må så gott! Kramis

2011-11-16 @ 08:26:11
URL: http://bazz.bloggplatsen.se
Postat av: Pappa

åka och betala räkningar !!

jag sms:ar koden

och jag skickar paketet idag.

må så gott

kram

2011-11-16 @ 09:33:39
Postat av: Mamma

Vilken liten ängel du är! Bäst på matteprovet och längtar till svenska skolan.... Ska vidarbefordra dina synpunkter på bankväsendet i USA:-)Trodde nog att de var lite mer moderna än så. Choklad och annat gott är inhandlat och kommer med paket. Håller med Marit om dimman! puss

2011-11-16 @ 10:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0