herregud!

idag hade vi vårt andra is pass, men herregud va laget är dåligt!!! ni kommer inte kunna förstå hur dåliga vissa är. vi har runt 6 gubbar som kan spela någorlunda... resten har inte stått på is på flera år så det ser ut som almis träningarna. inga puckar får vi använda först nästa vecka, tränaren vill att vi ska få upp konditionen innan. men det är kul att va på is överhuvud taget, jag och adam är bäst i laget så vi åker mest runt och lallar bara:) vi har vår första match nästa söndag, ska bli spännande!

lovar att jag ska bli bättre med uppdateringarna framöver! men här kommer lite bilder från vårat omklädningsrum.


mitt bås i omklädningsrummet mitt bås

ömklädnigsrummet

ingången (T.R.A.C. är ligan vi spelar i så under är alla lagen vi har mött)
utgång till planen

läkarrummet

fremont ross's legender

filmrummet(det är här vi äter alla donuts :D)

fick test skjuta roberts leksaker i fredags:) 3 pistoler och den här!



Kommentarer
Postat av: Marit

Äntligen!!Nu får du visa hur ett riktigt profs åker;-)Snajdigt omklädningsrum, ser precis ut som på film. Hoppas att det inte var ett riktigt gevär han har som leksak... Ha det toppen nu! Kramis

2011-11-02 @ 08:33:48
URL: http://bazz.bloggplatsen.se
Postat av: Pappa

en viss skillnad mot skrubben under läktaren i björkängshallen.

skönt att höra från dej igen ,

intressant med hockey laget ser ju inte ut som om det kommer att bli en toppen säsong.

blir nog en skillnad med publik mot fotbollen.

ha det bäst

kram

2011-11-02 @ 08:43:57
Postat av: Mamma

WOW - ser ut att vara lika stort som Björkängshallen! Riktigt proffsigt. Vi vill även se hur du såg ut som Maverick i helgen!! Kul med uppdatering, jag har väntat och längtat:-) pussåkram

2011-11-02 @ 16:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0