hockey

idag har det vart full fart! skola på dagen och sen hockey träning efter, på söndag får vi börja använda puckar:P jag fick reda på att en av våra tränare ville ha mig som utbytesstudent. efter täningen åkte jag hem och käka lite samtidigt som jag kolla på the italian job :) efter det så var det almis i hallen så jag och adam åkte dit och körde med några från fremonts andra hockey lag (ice wolfs) dom är som torpet typ. det va iaf sjukt roligt vi körde 2 mål hela tiden och jag showa som vanligt;) det va en kille med och körde som hade bott i sverige i ett år så vi prata svenska med varanda, det börjar bli sjukt svårt att prata svenska face-to-face;) han frågade mig om jag ville fälja med på en detroit red wings match för han kände någon som fixa plåtar :D

Kommentarer
Postat av: Marit

Fan va kul, det verkar hända mycket skoj! Kul att träffa lite nytt folk också. Nu börjar det låta tveksamt att du kommer hem i sommar och i så fall som en ny Dolp;) Må så gott!

2011-11-03 @ 08:40:14
URL: http://bazz.bloggplatsen.se
Postat av: Mamma

Du kommer vara kungen i hockey-rinken! Nu har du någon att dela Marabou-chokladen med - kul med nya kompisar! puss

2011-11-03 @ 08:50:21
Postat av: Ewa

Hej Ludde ! Så himla kul att läsa allt spännande som händer i ditt liv. Måste vara häftigt att känna sig som kung på hockeyn ! Firar inte ni Thanksgiving snart ? Det måste vi få höra allt om o gärna få se lite bilder oxå ! Här har vi snart Allhelgona-helg. Då ska vi tänka extra mycket på alla nära o kära som inte finns med oss längre.

Kram !

2011-11-03 @ 12:30:04
Postat av: Anonym

Uppdatera mera!! :)

2011-11-10 @ 13:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0