Nw3 hockey mw3

Jag vet att det har varit otroligt dåligt med uppdateringar nu, men bloggen är inte det första jag tänker på hoppas ni förstår det:) men nu har det kommit klagomål att jag inte har skrivit på länge (maria) så nu kommer ett litet;)

Dagen börja som vanligt med skola, idag hade vi krigsveteraner i skolan från ww2 m.m som höll på i en timme, den va faktiskt ganska bra. Efter som alla amerikaner ÄLSKAR sitt land så har dom gjort allt för att lyckas bra med den här dagen.
Efter skolan så åkte vi till Adam och spela tv spel( nya call of duty har precis kommit ut så vi har hetts spelat i 2 dar nu) efter det åkte vi och träna. Vi har vår första match på söndag :D tränarna sa till mig igår att jag ska försöka vara på isen hela tiden, om jag blir trött så ska jag gå ner på backen och vila:p har börjat få ont i mina handleder av någon konstig anledning! Sjukt irriterande först knät och nu handlederna.. Men men efter träningen åkte vi tillbaka till Adam för att nörda lite till:) idag beställde jag min varsity jacket för fotbollen så den kommer runt jul så då ska ni få se bild på den:p imorgon efter skolan ska vi till frickers och äta sen åka och kolla på en teater... Arthur millers "the crucible" vi har läst manuset och sett filmen i skolan så nu ska vi se teatern.

Hoppas alla har det bra hemma!



Den här bilden fick vi när vi hade senior night:) kommer


Kommentarer
Postat av: Mamma

Äntligen! (bra tjat Maria) det kommer att bli som Marit trodde, så fort du kommer till båset kommer de att fösa ut dig igen! Kämpa på, handlederna är bara lite ovana! Saknar dig! Pussåkram

2011-11-11 @ 06:36:33
Postat av: Pappa

skönt med ett litet livstecken ! tack Maria.

snart har du fyrkantiga ögon , glöm inte bort skolarbetet..

kul med match , hoppas att det inte blir för mkt i baken

ha så kul

kram

2011-11-11 @ 08:32:04
Postat av: Maria

Wiho, bra update!

Fin bild också :)

Ha det bra!! Kram

2011-11-13 @ 20:15:46
Postat av: karin

Heeyyy proffepic på fb?! Snygging! :)

2011-11-20 @ 22:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0