Storförlust skön...t

Haha matchen gick som väntat vi förlora med 14-1, men hade inte förväntat mig något annat vi har ju 6 spelare som aldrig har spelat tidigare +våran målvakt har aldrig spelat heller. Men jag gjorde ett mål iaf:) Hon är förmodligen den värsta målvakten jag sett! Men nu sitter vi på frickers och äter. Vi bestämde oss att inte åka till Columbus ikväll för vi skulle typ vara framme där vid 1:30 så vi sket i det. Nu hoppas jag att vi lyckas bättre imorgon vi möter ett sämre lag också:)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj oj men det är bara att ladda om! Puss

2011-11-19 @ 08:15:42
Postat av: viktor

herregud!hur va de andra laget då? kunde man glida igenom dem bara eller va de ok iaf?

2011-11-19 @ 13:24:17
Postat av: No Hair

Jag säger som Vicke Härregud! Å du bara garvar! Vem har en målis som är en hon?

2011-11-19 @ 18:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0