thanksgiving

är inte helt återställd efter sjukdommen men jag börjar bli bättre nu, idag har vi ätit väldigt mycket! skjutit lite med robert vapen och ätit lite mer:) det har vart en jätte bra dag. imorgon startar hockey turneringen så första matchen är kl 2 mot eastwood(om någon har sett pogramet MTV MADE så vill jag säga att eastwoods målvakt håller på att bli "made" av dom så förhoppningsvis kommer man vara med på det:)) men nu orkar inte jag skriva mer har sånn brutal huvudverk så jag ska gå och lägga mig nu.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hoppas att huvudvärken gått över till idag ,

och lycka till på matcherna nu i helgen.

var det gott med stuffed turkey??

kram

2011-11-25 @ 08:52:13
Postat av: Lotta

Lite lustigt här hemma så kommer inte vintern igång. Jag cyklar fortfarande till jobbet och imorgon är det 1 december och inte en snöflinga i sikte. Det är lite svårt att få julstämning. Ludde, Nu har du snart tagit dig igenom den tyngsta månaden på ditt år i USA. Januari kan bli lite tung sen är det räkmacka framåt.

Vi planerar att åka bort i Jul men som det ser ut nu kommer måste jag vara hemma, Owe åker med grabbarna och vår granne Peter med hans barn. Jag kommer nog ansluta en vecka senare. Men det beror på. Kram på dig Lotta

2011-11-30 @ 08:58:37
URL: http://http://ettarifremont.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0