26 grader i oktober

helt sjukt att det har varit 25 grader hela veckan och strålande sol, inte direkt som hemma!
äntligen slapp jag ultraljudet och muskelstimulerning, så idag va jag tillbaka på träningen, men får inte göra kick offs för dom vill inte att jag ska slita upp skadan igen så det får bli till nästa vecka. imorgon är det match mot St. Francis vet inte hur dom är, men efter förra veckans förlust så vet vi att alla kan slå alla som i allsvenskan! vi måste vinna 3 av dom 4 matcherna som är kvar för att kunna nå slutspel.
resten av dagen blev lugn, skypade lite med bergman:D sen kom adam över och spela lite nhl självklart är jag fortfarande obesegrad(han är lika dålig som bergman)


btw går inte att lyssnasönder den! http://www.youtube.com/watch?v=7sjSHazjrWg&feature=youtu.be

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tur att Bergman fick låna ditt NHL så att han kan klå dig när du är tillbaka:-). Vi håller tummarna ikväll!! Kram

2011-10-07 @ 07:45:59
Postat av: Pappa

vi har inte riktigt den värmen här, igår kväll var det 7 grader då öppnar mamma balkong dörren !!

Ikväll ska jag gå och se NHL premiären på globen

Rangers mot Anaheim

håller tummarna för kvällens match

kram

2011-10-07 @ 08:31:12
Postat av: Mamma

Jävla tjurgubbe:-)

2011-10-07 @ 09:38:11
Postat av: En beundrare

Åh vad kul det är att läsa din blogg och följa din resa i USA! Låter som du har det riktigt bra där borta, måste va väldigt kul att flytta över så där under ett år! Men är det verkligen sant att den där Bergman är dålig på NHL?! Har hört att han är typ bäst i Sverige på det och helt oslagbar....!

2011-10-14 @ 15:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0