har inget vettig som rubrik

homecoming va faktisk sjukt roligt! det började kl 8 vid skolan så va vi där och dansa och så, efter ett tag åkte alla som jag gick med hem till oss där vi bada och softa några öl blev det också:)
idag va det skola och träning igen. efter träning åkte vi till port clinton för att visa mig runt vart dom brukar vara på sommaren med deras vänner! när vi kom hem så kom adam över vi kollade nhl, columbus blue jackets- vancouver canucks! längar ännu mer efter hockey nu, sista veckan i october går vi på is ska bli så sjukt roligt framför allt se hur klassen är på laget dock tror jag att laget kommer suga! men så länge jag kan vara på is så är jag nöjd :)
imorse försov jag mig första gången också! sover ju med öronproppar för att slippa allt ljud från nathans tv, så vaknade av nathan väckte mig 5 min innan vi skulle åka och sa " vi åker om 5 min så du kanske ska vakna" verkligen tack att du inte kunnde komma och väcka mig lite tidigare! det sista han sa innan han gick och la sig va att jag inte skulle försova mig igen nästa gånger åker vi! blir så trött på han ibland vi börjar skolan 7:30 och om vi inte åker prick 7:00 så blir han sur hela dagen! det tar ca 5 min att åka till skolan så istället för att kunna sova lite längre så måste vi sitta i matsalen och vänta tills klockan ringer 7:25 det enda svaret jag får när jag frågar varför vi åker så tidigt är att han vill kunna ta det lugnt, ja för det är ju så himla skönt att sitta i matsalen i 20 min!!! menmen ska sova nu så att jag slipper en höra på hans gnäll om jag blir klar 7:01!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Trist kille, kanske kan han stänga av TVn på natten så att du kan sova... Hoppas du kom upp i morse! Puss

2011-10-11 @ 07:26:35
Postat av: Marit

Han verkar ju ha sämre morgonhumör än jag:-) Förstår inte heller vitsen med att gå upp onödigt tidigt när man kan utnyttja tiden med att sova i stället! Du får skaffa en remote till proppskåpet som du kan trycka på när du tycker att det är dags för alla att sova. Fiffisch va?

2011-10-11 @ 08:23:22
URL: http://bazz.bloggplatsen.se
Postat av: Pappa

Snart på is bra att du får längta lite , det har varit lite för enkelt och givet att kunna vara på is när du vill tidigare.

25 min innan verkar vara lite i överkant, men det är ju faktiskt du som är gäst. Då får du nog ta seden dit du kommer.

men han borde kunna leta rätt på insomnings knappen på tv:n

kram

2011-10-11 @ 08:57:06
Postat av: Vickis

Hahahah den där nathan verkar vara en härlig typ.. Fattar att du lackar hehe!!

2011-10-11 @ 16:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0