Hockey

Dagen började med att jag skypa med mamma och pappa saknar dom jätte mycket! efter då så var planerna att jag nathan adam och jacob skulle åka till bowling green för att åka skridskor, men så blev det inte dom hade ställt in almis för BWSU hade en försäsongsmatch så vi kollade på den istället va roligt att kolla hockey igen börjar få lite hockeyabstinens.. efter matchen åkte vi till fricker's och käka :) sen åkte vi hem till adam där vi spela lite COD och kolla på film, vi åkte hem till oss vid 10 tiden då jag och nathan tog en NHL match, sverige vann självklart mot usa!!
imorgon är det dags för skola och träning igen:)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Synd att ni inte fick åka grillor. men det var väl näst bäst att få titta på andra som lirar.

hur var lagen ?

saknar dej jättemkt också men skype:andet hjälper .

ha det bäst

kram

2011-10-03 @ 09:21:40
Postat av: Marit

Vi missade dig igår! Vilket skit med stölden. Hoppas att du får nya snart. Ville också gratulera på namnsdagen. Mormor hälsar och grattar oxå;-)

Må så gott, kramis från oss

2011-10-03 @ 11:02:11
URL: http://bazz.bloggplatsen.se
Postat av: No Hair

Tja fan va fränt och se fotbolls klipp med Litle Giants! Posta mer sådana. Har numera en sån där Ifån4 och Imac och snart en Macbook också, du vet jag har fått börja jobba igen. Ingen lycka varar för evigt. Så det hade varit bra om du varit hemma nu för jag behöver fet support på alla jävla äppelgrejer. Det tog en halv vecka innan jag lyckats få in mina telefonkontakter från ericsson till iphon + 2 timmars redigerande. Nu har jag bara mina bilder och ringtoner kvar, men får väl ringa Vicke. Jag jobbar nu förtiden på foderbilen.se och har blivit en kontorsråtta och Bazz har börjat på hunddagis i dag. Det vart nog en överraskning för honom det med. Synd på sista matchen men det går nog bättre på fredag. Ha re så hörs vi

2011-10-04 @ 21:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0