homecomming

nu är det bröstcanser månaden så alla hade något rosa på sig jag hade rosa strumpor. vi vann matchen med 35-0 en kille i vårat jag gjorde 95 yards TD(http://www.youtube.com/watch?v=UQfef5DJ2io&list=FLpKAlNetr2OqNE3umvP6iLg&index=1) ikväll är det homecoming bestämde mig igår att jag skulle gå så vi va oc handla skor, slips och bälte. så har ingen dejt för kväll, men adam sa att han hade fixat en dejt åt mig. men jag skulle hellre skjuter mig själv!!!!!!!!!!! men har inte tid att skriva mer nu.. hörs sen

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha det så kul! Vi har lagat middag med Lindens, Petrens å Larsson ikväll. Vi vill höra alla detaljer imorgon när vi skypar! Kram

2011-10-09 @ 02:21:08
Postat av: No Hair

Vilken jävla interseption !! Hur förvånad vart inte resivern i det vita laget. Ha ha

2011-10-10 @ 20:00:54
Postat av: Pandy

Haha fan va kul! Var det som i filmerna?:)

2011-10-11 @ 10:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0