lördag

mitt internet har legat nere ett par dagar sa har inte kunnat skriva.
i fredags hade vi match mot toledo central catholic. vi förlorade matchen med 28-14 men dommarna sög och vi spela otroligt dåligt, det borde vart en lätt match för oss men så blev det inte! när vi kom tillbaka från halvtid, så märker jag att min helt nya bose qc3 hörlurar, min iphone, mammas och mitt kort samt ca 50 dollar var stulna... va jävla irriternade! men allt är spärrat och förhoppningsvis får jag nya hörlurar av central catholic.
idag har det vart träning som vanligt åkte och kolla lite volleyball efter träningen men åkte hem efter en timme för jag va så trött. resten av dagen spenderade jag hemma. skulle egentligen spelat paintball men det regna så det blev inställt. här är lite från våran match från nyheterna, spola fram till 05:30 vi spelar i vitt http://www.foxtoledo.com/dpp/sports/hs_football/FOX-Toledo-Hardcore-Football-Week-6-09302011?ref=scroller&categoryId=20000&status=true

Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis på Ludvig-dagen!! Kramar från mamma, mormor och pappa

2011-10-02 @ 11:55:21
Postat av: Ola

Tjena Ludde, Det var ett tag sedan vi läste på din blogg. Det är jättekul att läsa om allt som du är med om och hur livet "over there" är. Kul att det går bra i football:en och blir det hockey kommer du säkert att briljera. Tråkigt att du blev bestulen men framför allt tråkigt med Flizan! Vi läste om det här på din blogg - en säker och snabb informationskälla ;) - så vi får väl ringa mamma och pappa och höra mera om den saken. Ha det bra och fortsätt skriv så vi har lite koll på dig.

Kramar Sanna, Ola, Axel & Harald

Ps Grattis på namnsdagen!

2011-10-02 @ 14:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0