marabou lite mer mmm i livet

igår fick jag mitt första packet från sverige som mamma och pappa skicka för typ 3-4 veckor sen:P men det va OTROLIGT gott med marabou igen! sen idag när jag kom hem från träningen så låg ett till packet i brevlådad med ännumer marabou och godis och café tidning:D så nu ska jag äta mig tjock på choklad! dock så ska jag ge en till min lärare som gav mig en daim efter hon hade vart på ikea, men hon får en liten för dom stora behåller jag för mig själv..mmm..
knät börjar kännas bättre efter alla behandligar nu så ska förmodligen vara med och träna imorgon så jag kan spela på fredag:) imorgon är det black out i skolan men har inget svart att ha på överkroppen så funderar på att stejka och
köra på vitt:)


Kommentarer
Postat av: Mamma

ÄNTLIGEN!!! Hoppas räknaren låg kvar i paketet.. Njut:-) kram

2011-10-06 @ 06:58:19
Postat av: HANNA

ha en bra dag! :D

2011-10-06 @ 07:14:09
URL: http://hannalovisasol.se
Postat av: Pappa

har du inget svart, eller hur!!

hoppas det går bra med knät på träningen så att du kan spela på

fredag, och njut nu av chokladen

kram

2011-10-06 @ 09:20:40
Postat av: Maja

åh vad gott!

2011-10-06 @ 09:57:32
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :)

2011-10-06 @ 10:33:31
URL: http://modegrabben.webblogg.se/
Postat av: Ewa

Hej Ludde ! Jag tycker du var mycket snyggare med mycket hår !!!! Men säkert väldigt praktiskt. Choklad kan bota det mesta, t o m Hemlängtan ! Var rädd om ditt knä, det ska hålla länge.

Kram från en Tjat-Morsa

2011-10-06 @ 11:40:04
Postat av: Din favorit!

Sådärja! Fortsätt jobba på kaggen nu, så ligger både du och jag på tre siffrigt när vi möts sen( jag är snart där så du får skynda)! Jag gillar din nya frisyr, det var på tiden att du gjorde dig av med det där ruffset! Kul och se!

Jag börjar sent imorn, så kommer va inne på Skype så länge jag klarar av att hålla ögonen öppna, så ring :)

Puss åh kram

2011-10-06 @ 23:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0