spirit week

den här veckan är det spirit week i skolan. vilket betyder följande
måndags: skulle man ha på sig en tröja med sitt favorit lag på
idag: ha färg enligt sin klass. freshman=orange. sophomore=rosa. juniors=gul. seniors= grön
imorgon: 80 tals tema
torsdag: "black out" alla ska ha svart på sig
fredag: lila och vitt

blev inte så mycket träning för mig idag, har börjat på ont i mitt knä, våran doktor säger att min knäskål är sne... och att muskelfästet från låret till knäskålen är svagt så sen i lördags har jag gjort något slags ultraljud på muskelfästet, så har inte kunnat tränat.. men förhoppnings vis så låter dom mig spela på fredag:) idag fick jag bra nyheter om stölden också! central catholic undrade värdet på allt som blev stulet från mig så dom kan betala tillbaka:) får pengar för min iphone även fast jag får en ny! :D

juste fick ny frisyr idag också! klippte mig på en riktig klassik amerikansk barbershop. dom kunde sin grej!


Kommentarer
Postat av: Marit

Susit;-) Skönt att det ordnade sig med ersättningen! Kramis

2011-10-05 @ 08:32:18
URL: http://bazz.bloggplatsen.se
Postat av: Mamma

Ha ha förstår att du är nöjd nu, hårgele-industrin kommer gå i konkurs! Skönt att du får nya hörlurar! Må så gott! Kram

2011-10-05 @ 08:34:02
Postat av: Pappa

skönt med kort hår nu när du använder hjälm ofta och kommer fortsättningsvis att ha det på hockeyn.

snyggt gjort av Central att ersätta er som blev av med grejer.

må bäst och kämpa på

kram

2011-10-05 @ 09:10:38
Postat av: Lotta

Grymt snygg frilla Ludde!

Jättekul att läsa om din vardag och hur du mår.

Keep up the good work! Så roligt att vara med lite på din resan.

2011-10-05 @ 14:21:08
URL: http://http://ettarifremont.blogg.se
Postat av: No Hair

Fantastiskt att du får igen allting! Marit hade barbershop med mig i söndags :-)

2011-10-05 @ 20:59:33
Postat av: Ola

The few, the proud, the Marines !

2011-10-06 @ 19:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0