cedar point

okej en summering av helgen då :)
i lördags va det morgon träning och film med donuts, efter det åkte jag hem och sov lite det behöves väl! senare på kvällen så åkte vi till årets sista sprintcar race, den här gången så var det dom bästa i världens som tävlade! det va roligt men kallt! det slutade vid halv 10 så jag åkte hem till adam efter och kolla på film, orkade inte åka hem efter filmen så sov kvar där.
vi hade bestämt oss för att vi skulle åka till cedar point på söndan även om vädret va så där så vi åkte dit. förmiddagen va ganska misslyckad för det regnade till och från så vissa saker va avstängda.. men senare på eftermiddagen så slutade det regna och dom börja öppna allt igen. jag vill aldrig mer gå på gröna lund efter det här! så jävla sjukt bra nöjesfält!! min favorit helt klart va the dragster och Millennium. the dragster gör 0-200 på 4 sek och går sedan 130 meter rakt upp i lufter och sen tillbaka:) vi åkte den precis innan stänging så vi åkte den 2 gånger på 10 min :D
idag så hade jag ingen skola så hade tänkt att skypa lite, men så blev det inte... vi fick en extra träning vid 2 precis då när jag skulle skypa med viktor och maria och efter det med vickis och sen mamma och pappa! efter träningen åkte vi till fricker's och käka lite kyckling:) resten av kvällen slutade hemma framför tv.

imoron blir tillbaka till vardagen!
där har vi den!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jabbadabbadoooo för bra bergådalbanor:-) kram

Kul med lite egna kompisar!

2011-10-18 @ 07:26:10
Postat av: Pappa

Nu fattar du vad jag har menat med superman ride.

det verkar som om du har fullt upp. det är bra.

vi får skypa på söndag istället

kram

2011-10-18 @ 08:57:31
Postat av: Marit

Har du sett några vilda djur i området? Är det i närheten av Fremont?

2011-10-20 @ 08:10:10
URL: http://bazz.bloggplatsen.se
Postat av: Ewa

Hej ! Jag blir åksjuk bara jag ser bilden av the Dragster.......... Är det fortfarande lika varmt o skönt ? Vi har ju haft frost ett par nätter förra veckan. Känns det bra att höra ???

Kan tro att du längtar efter hockeyn.

Ha det så bra ! Hoppas att håret växer ut fort !

Kram !

2011-10-20 @ 11:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0