en månad!

nu har jag bott i usa i en månad! tiden går så sjukt fort fattar inte var allt tid tar vägen, kommer vara hemma snart om det forsätter så här. jag antar att det är all träning och alla nya kompisar som gör att tiden går så fort! haha det börjar bli svårt att skriva på svenska måste tänka om varje mening för det ska bli någorlunda rätt:P men jag hoppas att allt är jätte bra med alla där hemma, jag tänker på er och saknar er jätte mycket!
det är jätte kul med alla komentarer och läsare trodde att bloggen skulle floppa totalt!

men från det ena till det andra så blev det klart i dag att vi kommer ha ett hockey lag i vinter, vi kommer att ha ett par som aldrig har spelat hockey.. så vi får se hur det går, första träningen har vi första veckan i november. är så jävla taggad på is nu! det blir ju inte bättre när mina nya klubbor står i rummet ny tejpade och klara för is. men vi ska köra allmis i helgen tror jag så då hoppas jag lite abstinens försvinner!

i footballen har jag fått en egen kicker tränare som börjar imorgon och ska vara med mig vare onsdag och torsdag, så nu slipper jag vara med alla linebackers och träna när jag har gjort mitt sparkand. fast idag va det dock roligt att vara med dom för vi körde nästan bara tacklings övningar:) coacherna säger att dom vill testa mig på någon match också:P men det skulle aldrig funka, kommer aldrig förstå mig på alla taktiker dom har..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är så himla kul för oss att du bloggar också! Vi får veta hur din vardag ser ut vilket gör att saknaden inte blir så stor! Det blir nog värre fram emot jul.. Det känns skönt att vi åker i juni för att hämta hem dig, annars kanske du blir kvar som footballsproffs:-) Ta vara på varenda dag! pussåkram

2011-09-21 @ 07:08:37
Postat av: Pappa

jag var med Micke Bergman på derbyt igår han sa att dom har bra koll på dej via Fredde som naturligtvis följer Bloggen.

va bra med egen Tränare , men om du får chansen så testa spelet på banan också .

Din blogg är en succé så många som kommenterar till oss men som glömmer kommentera här

keep it up

kram

2011-09-21 @ 08:52:19
Postat av: Marie Jakobsson

Hej Ludde! Kul att läsa din blogg, upptäckte den i morse på fb så nu har jag läst ikapp ....

Är det mer än en månads sen du var hemma i köket och hungrig kl 6 på morgonen....hihi

Klart du ska gå på balen det är ju bara att passa på, gör så mycker du kan. Chrippa var 3 veckor i Chicago i somras och gjorde mer på den tiden än vad vi gjort resten av sommaren....och inte fatta man så mycke om fotbollsspelet... men lycka till iaf Kramar Marie

2011-09-21 @ 16:09:43
Postat av: Robert

Haru fått omkull någon cheerleader än då? ;)

2011-09-21 @ 18:05:47
Postat av: No Hair

Tja lyssna inte på mamma , de e klart du ska bli proffs, som kicker. Fatta va lättförsänta pengar att kila in och kicka några gånger och sen bara fika emellan.

2011-09-22 @ 08:36:43
Postat av: Ewa

"Grattis" till första månaden ! Vilket tempo med alla aktiviteter. Förstår att tiden går fort. Förstår oxå att dina nära o kära saknar dig jätte-mycket. Tänk vilka erfarenheter du får med dig. Hur gick det med Balen ? Är väldigt nyfiken på den ....

Höst-hälsningar !

Kram

2011-09-22 @ 10:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0