förlust...

som sagt så förlora vi matchen i fredags. det va sjukt jämt hela matchen. tycker dommarn förstörde matchen lite.. vi fick personal fouls hela tiden medans dom kom undan hela tiden! men det va sjukt skön känsla hela matchen igenom känndes som vivo cup finalerna gånger 2! det stog 21-21 efter fulltid, så fick gick in i övertid! där vi förlorar i andra omgången... det va kaos i omklädningsrummet efter alla skrek grät och va almänt arga/besvikna, den här matchen var den alla har sätt fram emot mest på hela säsongen och att vi va så nära va väl droppen för allas humör! jag gjorde bra ifrån mig iallafall satte 5 av 5 fieldgoals

men på träningen va alla på bättre humör igen det va väl donutsen som vi fick efter träningen som gjorde susen. efter träningen åkte jag hem och sov ett tag. sen åkte vi till racing banan där det va sprintcar race (sprintcar: http://www.youtube.com/watch?v=-tSPCa-VLS4&feature=related) det va roligt men man blev jävligt skitig av det. Dons kompis vann alltihop så det va kul!

imorgon ska jag absolut inte göra någonting! ska bli skönt med en slappardag plus att jag börjar bli sjuk..

till mamma och pappa: jag kommer gå upp vid 12 så vi kan väl skypa vid halv 1? :D

det va ren och fin innan!


Kommentarer
Postat av: Pappa

TRIST men vilken upplevelse oavsett att ni inte vann så måste det ha varit otroligt spännande in i det sista.

trist nr 2 Dif torskade mot Modo i hemma premiären

du måste nog tvätta jackan :)

vi hörs senare idag

kram

2011-09-18 @ 11:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0