fox & WTOL news

skolan i dag var sjukt tråkig, vi gjorde ingenting.. men träningen va rolig som tur va! vi hade 2 nyhets kanaler (fox o WTOL) där och filma och intervjua oss :) WTOL filmade oss igår också! så vi komme vara med på nyheterna 2 dagar i rad :D igår hade dom med 2 fieldgoals av mig. resten av träningen gick bra, var med linebackerna och körde efter jag hade gjort mitt vanliga! efter träningen skyndade vi oss hem för att hinna se nyheterna kl 6 men självklart missa vi det... får vänta tills de sänds igen vid 23:) imorgon blir det skola och träning. efter träningen ska vi åka hem till en kille i laget och äta pizza för att sen gå och kolla på tjejernas volleyball match :) dom säger att det är dom snyggaste tjejerna i skolan!


sitter och väntar på nyheterna med min underbara tröja.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vem behöver en amerikansk volleybolltjej när man har den underbara tröjan!? Kom ni med på nyheterna?

2011-09-15 @ 07:26:17
Postat av: Pappa

stort intresse inför matchen som det verkar.

hoppas ni kan hålla nerverna styr och ta hem revanschen.

LYCKA TILL

KRAM

2011-09-15 @ 08:56:25
Postat av: vickis

håller med mamma karin! Vad är en vollyboll tjej mot två snygga jibber b-rudar med sne lugg, vemdalen 07???



kul att det går så bra för dig med fotbollen btw!! puss

2011-09-16 @ 01:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0