labor day

dagen började med ett hårt pass på gymmet sen lite intervaller. Så va rätt trött efter träningen så tog en lååång powernap när jag kom hem. sen satte jag mig vid datan och kolla lite bland annat på det här klippet http://www.youtube.com/watch?v=uSMlIM9zLio (vilket va sjukt jobbigt att kolla på eftersom jag sitter i nästan samma situation som dom)därefter ringde viktor och maria på skype så då blev man på bättre humör :D nathans kusin fyllde 16 i dag så vi åkte över till dom i clyde för att fira henne lite och äta tårta:) när vi kom hem därifrån så prata jag lite med vickis och natta från london. haha dom va på väldigt bra humör lite för mycket av det goda:P men det va roligt att höra lite hur dom har det. imorgon är det dags för skola igen... så klockan är satt på 6.00! ångest!

ps. mamma! hoppas att du polisanmälde min telefon:)

Kommentarer
Postat av: Pappa

jag håller med sjukt jobbigt att titta på klippet, men samtidigt så vet vi vad vi har att vänta på vi ses ju snart.

Du har ju allt att vinna och vi finns kvar. så upplev allt du kan och ta vara på tiden som du har där, den kommer du att ha nytta av i resten av livet.

kram Pappa

2011-09-06 @ 09:19:43
Postat av: Mamma

Det är fixat! Nattinatti:-)

2011-09-06 @ 21:37:48
Postat av: vickis

hhahahah de va så kul att skypa haha!! kramis på digis

2011-09-07 @ 18:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0