lima seniors

imorgon det dags för match igen! imorgon väntar en bussresa på 2 timmar till lima där vi möter lama seniors, dom är ett av de sämsta lagen i våran serie. så förhoppningsvis avgörs matchen redan i första quartern :)
min nya kickingcoach fick jag träffa i onsdags också han va till stor hjälp och lärde mig saker som jag inte hade någonaning om.. framför att skottet påverkas otroligt mycket på hur man tar sina steg bakåt och hur man ska träffa bollen. så nu känns det som att det bara kan bli bättre!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Den där matchen tar ni ikväll!!

2011-09-23 @ 12:25:29
Postat av: Pappa

är det första borta matchen ?

jag sa till mamma i morse "undra om dom bara har hemma matcher"

men det var innan jag så ditt inlägg.

den där matchen tar ni

hoppas det blir kyckling efterår

lycka till

kram

2011-09-23 @ 13:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0