lördag

tidig träning idag igen, vi började med lyfta lite på gymmet. sen gick vi till simhallen och bada lite efter det gick vi tillbaka till arenan och käka donuts och kolla på matchen från igår:) resten av dagen tog jag det bara lugnt nathan va här med sin flickvänn så vi kolla på film och käka lite.
nu ligger jag i sängen och kan inte sova, är så jävla mycket saker som rör sig i mitt huvud just nu...
imorgon ska vi på picknick med YFU och alla studenter och deras värdfamilj det ska bli roligt, jeanne har bakat mig favorit sockerkaka så hoppas att det blir lika god som när mamma gör den men det tvivlar jag på:P

ps: mamma och pappa jag kommer gå upp vd halv 11 imorgon så vi kan väl skypa då? :)

Kommentarer
Postat av: emil å

du verkar ha de fett mannen! kriga på med fotbollen så kanske du är med på nästa NFLspel ;D

2011-09-11 @ 23:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0