lugn dag

skolan va väldigt lugn hade mitt första quiz i matte som va rikigt lätt! svårhetsgraden på matten är som den i 9 så för en gångs skull så har jag inga problem med matten:) det första som hände på träningen va att jag fick en utskällning av våran materialare för jag hade använt läderbollar igår på träningen när det spöregna, men det va inte mitt fel för tränarna sa att jag skulle använda dom så han lugna ner sig rätt snabbt! träningen va bara en walkthrough inför matchen imorgon. en gammal tridition som rektorn tog bort till höst teminen va att man inte fick ha på sig match tröjan i skolan, men han fick så många klagomål på det så han var tvungen att ta bort den så imorgon ska alla footbolls spelare ha på sig matchtröjan :) imorgon är det även parents night så alla seniors ska ut på planen med sina mamma och pappa fast i mitt fall så blir det min host föräldrar så ska vi presentera om själva inför publiken, jeanne är jätte laddad! men nu är det dags att plugga till mitt första prov i politik imorgon....


#91 Lofgren


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ååå vad jag skulle vilja vara där! Jeanna och Don kommer med glädje gå ut på planen med dig. Lycka till med ditt tal och matchen! Vi håller tummarna för ännu en vinst! Puss

2011-09-09 @ 07:23:47
Postat av: Marit

Hoppas att materialar´n har hunnit tvättat tröjorna;-) Lycka till med matchen och presentationen. Det blir med all säkerhet succé!

2011-09-09 @ 08:12:55
URL: http://bazz.bloggplatsen.se
Postat av: Pappa

Lycka till!! det går säkert bra. både med matchen och talet.

och jag skulle gärna vara den som gick med dej ut ikväll.

va bra att Matten funkar det är ju aldrig fel med repetion med det som du redan har gjort den blir säkert bra till 3:an sen när du kommer hem

kram

2011-09-09 @ 08:33:43
Postat av: viktor

vilken gris till mattis!

KOM IGEN nu lillebror! Ett par fina sparkar! Sen blir det NFL!:D

2011-09-09 @ 21:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0