lugn lördag, med tråkiga nyheter från sverige

dagen började med träning som vanligt med träning och donuts när vi kollade på matchen från i fredags. vi vann matchen med 40-19, det va en rolig match men jävligt kallt i sista quartern. efter träningen åkte jag hem och sov en stund, jag har sovit sjukt dåligt hela veckan så jag behövde verkligen det! sen fick jag tråkiga nyheter från sverige.. min älskade hund flizan lever inte längre:( så kväll blev väldigt jobbig...imorgon ska jag och jeanne på ett YFU möte där vi ska sitta och lyssna på när dom pratar i 3 och en halv timme... menmen antar att dom har något viktigt att säga så det blir väl säkert bra.


RIP min älskade hund flizan! <3


Kommentarer
Postat av: vickis

neeeej flizan :'( åh nu blev de lite jobbigt, hoppas du är okej kram <3

2011-09-25 @ 11:35:43
Postat av: Bella

:'( <3

2011-09-25 @ 13:14:22
Postat av: Ewa

Usch ja, vi är många som är väldigt ledsna, o det måste vara extra jobbigt för dig som är så långt borta. Vi får försöka trösta oss med att hon har det bra nu o framför allt att hon haft en fantastiskt liv med så många människor som tyckt så mycket om henne. Kram !

2011-09-25 @ 15:14:50
Postat av: Ewa

Usch ja, vi är många som är väldigt ledsna, o det måste vara extra jobbigt för dig som är så långt borta. Vi får försöka trösta oss med att hon har det bra nu o framför allt att hon haft en fantastiskt liv med så många människor som tyckt så mycket om henne. Kram !

2011-09-25 @ 15:16:43
Postat av: Mamma

Hon sitter med Pekka och äter sinka med Morfar i himlen! Jag önskar att jag fick vara hos dig och ge dig en varm kram!

2011-09-25 @ 21:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0