skype dag!

idag har vart en otroligt lugn dag med mycket skype och tv. dagen började med att jag prata med mamma,pappa,viktor och maria. sen va det dags för marit och clas och till sist skinner,bergman och lite med hence! det är jätte skönt att få prata med alla det underlättar saknaden sjukt mycket! känns som att man kommer hem för en stund. men tiden går så fort här så jag kommer ju ändå vara hemma snart igen(http://www.time55.com/sv/nedrakning/?y=2012&m=jun&d=14&h=8&mi=10&t=hemma-t55igen-1t2t5&yn=Ludvig&c=bu&mc=2) på tisdag har jag vart här i en månad! känns verkligen inte som det, förstår inte vart all tid tar vägen. men nu är det dags att sova för snart väntar skolan igen....


Kommentarer
Postat av: Mamma

Saknaden blir mindre för oss också efter våra söndags-samtal. Igår kändes det nästan som att du satt vid köksbordet med oss och åt vaniljpanacotta!! Jag har hittat räknaren, den kommer med posten. Pussåkram

2011-09-19 @ 08:31:35
Postat av: Pappa

skype e fantastiskt precis som mamma säger , det kändes som om du var med på middagen härligt.

Dif fotboll vann derbyt igår 1-0 nice

kram

2011-09-20 @ 11:14:48
Postat av: Marie

Hej Ludvig!

Skönt att du har det bra men jag förstår att du har lite hemlängtan.Vi läser din blogg och det är verkligen kul att följa allt du får vara med om och jätte roligt att det går så bra med amerikanska fotbollen.Verkligen imponerande att du är så duktig fast du inte hållit på med den sporten tidigare.Här hemma är det mesta sig likt.På Lördag blir det nog bio med din mamma och pappa.Vickis har ju inte heller kommit hem ån så vi har ju inte heller något barn hemma just nu. Ha de nu fortsatt riktigt bra

Kramar från Marie och Nisse

2011-09-20 @ 18:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0