slapp dag!

Morgonen började underbart, skypa med mamma och pappa vilket gjorde satt man kände sig hemma för en stund. vilket va jätte skönt för jag saknar sverige och alla nära och kära! sen ringde pratade jag också med skinner, hence, johan och bergman också:D resten av dagen låg jag bara vid tv och tog det lugnt! Blir så otroligt trött på amerikans tv det är reklam HELA tiden! sen på kvällen så gick jag och nathan på bio med hans kompis jacob, vi såg apollo 18. den va helt okej lite seg då och då. imorgon är det dags för träning igen :) imorgon är det labor day vilket betyder att det inte är någon skola! :D istället så blir det träning kl 9, vi ska kolla på film på laget som vi möter på fredag sen styrka och löpning.

hare bra där hemma!

Kommentarer
Postat av: Pappa

jag håller med, det var som om du var hemma en stund igen, och otroligt bra mottagning, det kändes fint och det verkar som om du har det bra vilket känns tryggt.

ha en bra vecka och träna mkt

kram

2011-09-05 @ 08:54:29
Postat av: Mamma

Flizan blev ju alldeles förvirrad när hon hörde din röst. Hon saknar dig också, tar alltid en tur in i ditt rum varje morgon för att se om du har kommit hem... Vi saknar dig jättemycket men det känns så bra att du upplever så mycket, det gör det hela lite lättare. pussåkram

2011-09-05 @ 13:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0