taggggggaaa!!!

imorgon gäller det! första footballs matchen! är sjukt taggat plus jävligt nervös... men det ska nog gå bra :)

har börjat komma in i alla rutiner nu med skolan och träningarna, vilket är skönt! språket har börjar gå riktigt bra också så nu kan det bara bli bättre. fast jag bara har vart här i en och en halv vecka så tycker jag att allt rullar på bra, känns som jag har vart här bra mycket längre! har inget vettigt mer att skriva men saknar alla hemma jätte mycket!

önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Bella

Saknar dig med, lycka till hjärtat!

2011-09-02 @ 07:09:36
Postat av: Pappa

det kommer att gå jättebra du skjuter bra i soccer så det är säkert samma sak med en oval boll.

skönt att det flyter på.

saknar dej .

LYCKA TILL !!!!!

2011-09-02 @ 08:25:57
Postat av: Ewa

Håller alla tummar o tår !! Det kommer att gå skit-bra !!!!!!!

Kram

2011-09-02 @ 09:32:34
Postat av: Mamma

LYCKA TILL!!!!! Det kommer att gå jättebra, du är bäst! Vi saknar dig jättemycket men är också jättestolta! Jeanna har lovat att skicka bilder från matchen. Flizan mår bra och hon får sitt blåa ben varje kväll:-) Mormor hälsar!

pussåkram

2011-09-02 @ 09:36:20
Postat av: Viktor (kungen)

Snyggt! Hoppas att du får göra något skönt fieldgoal då! För dubär väl nte med i spelet i övrigt? Vi saknar dig också!

2011-09-02 @ 12:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0