tisdag

den här tsdagen har vart som vilken dag som helst! skola och träning, va dock sjukt varmt på träningen, men det är skönt att det börjar bli varmt igen efter den lilla svackan vi hade. på fredag har vi säsongen vikigaste match! vi möter ST:johns som slog ut oss ur slutspelet förra året med bara en touchdown, och det är vi som är rankad 1 och 2 så det kommer bli riktigt hårt!
imorgon händer inget speciellt, det blir som vanligt skola och träning.
nathan har börjat tjata hela tiden om jag ska gå på homecoming( deras höst bal som är om 3 veckor) om jag får någon snygg dejt så ska jag gå men får se hur det blir:) nathan vill att jag ska gå med svenska tjejen som också åker med YFU.

till mamma och pappa! har ni hört något mer om mobilen? jag vill ha vit om det går att få in ett önskemål :D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Klart att du ska gå på balen med Yfu-tjejen, kul att se hur en bal går till på riktigt! Ta chansen! Ska vi skicka över någon kavaj eller hyr man något finare? Tjejerna får en armbandsblomma (på TV iallafall) Väntar besked om mobilen i veckan, har du skrivit en handlingslista? Må så gott! Puss

2011-09-14 @ 07:26:18
Postat av: Viktor

Skönt att fånlite motstånd en match! Vi vinner bara med kungenskurva också!:) vi ligger 2a! Jag håller på att snacka lite med justin på facebook! Han or juockså i ohio! Fast i columbus. Det var typ 2 timmar med bil dit:)

2011-09-14 @ 08:58:48
Postat av: No Hair

De e klart du ska på fest! MEN, jag tror att du skall bjuda någon av dom trevliga flickorna som jobbar på Hooters. Det vore väl trevligt om dom fick komma ut lite dom också. Och svacka i vädret, du ska fan va gla att du inte e hemma! Här har vi svacka i vädret.

2011-09-14 @ 09:02:00
Postat av: Pappa

Jag håller med Mamma och Nathan klart du ska gå.

spännande med matchen på fredag vi håller tummarna.

och det är ju som Viktor skriver det är ju de där matcherna som man vill spela och vinna

Lycka till

kram

2011-09-14 @ 09:02:32
Postat av: vickis

gå på balen!!!! fan de är ju ones in a lifetime ;)



ps: glöm inte spetsa bålen ds.

2011-09-14 @ 12:51:28
Postat av: Pandy

Ja klart du ska gå!!! Sjukt avis på dig!

2011-09-14 @ 21:37:16
Postat av: Ewa

HUR kan man tveka om man ska gå på en bal ????????

LYCKA TILL på matchen !

Kram

2011-09-15 @ 10:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0