vardag

idag har det vart skola som vanligt, har tagit en ny kurs i skolan också: strength and conditioning lite extra träning är alltid bra! efter skolan va det dags för träning i regnet.. det sög men jag gjorde mitt sen kunde jag byta om. så det va skönt. efter träning åkte vi och hämta pizza men jag tog min vanliga sallad är lite trött på att äta pizza 3 gånger i veckan:/ har igentligen inte så mycket att skriva just nu, men det blir förmodligen ett nytt imorgon (om jag orkar)

ps: mamma o pappa hur går det med min telefon?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vanliga dagar är också bra, pizza 3 dagar i veckan är väl kanske mindre bra. Jag tror inte du behöver vara orolig för att gå upp i vikt i fläsk iallafall;-)Jag hoppas få besked om mobilen idag, har du fått paketet med choklad och räknare??

2011-09-28 @ 08:22:23
Postat av: Pappa

det spelar ingen roll att det inte händer så mkt, det viktiga för oss

är det att få höra ifrån dej.

jag förstår att du valde sallad, igår hade vi vårt traditionella julbord på jobbet så det blev julmat hemma på kvällen mums!!

kram

2011-09-28 @ 08:59:33
Postat av: Mamma

Kolla med Jeanne om ni kan köpa köttfärs så kan du göra färs i panna, du har ju med dig receptet. Det var gott med köttbullar, prinskorv, julskinka å Jansson igår!!!

2011-09-28 @ 09:06:19
Postat av: Mamma

Kan du läsa din e-post, puss

2011-09-28 @ 10:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0