vinst!

självklart blev det vinst idag igen 33-18 :D för mig gick det helt okej! mina kickoffs gick jävligt bra, men missa ett av 3 fieldgoals.. men är nöjd iaf! ett av mina fieldgoals gick över nätet och ut på gatan då skrek hela läktarn "Sweden". haha laget som vi mötte var bara svarta kille dom hade en vit och han var tränare. men matchen va jävligt bra och sjukt rolig att spela! tränarn sa att om jag fortsätter som jag gör så kan jag tjäna stora pengar innom footbollen:P

här är lite bilder från matchen!















Kommentarer
Postat av: Pappa

otroligt kul att läsa dina blogg inlägg , man riktigt längtar efter att få öppna datan och se vad du gjort,

och vilken höjdar match uppenbarligen.

kul att få se familjen också.

jag sms:ade med Gurra björklund igår han hälsade

kram

2011-09-10 @ 09:19:27
Postat av: Mamma

Du är bäst! Kul också att få se familjen, tack! Pussåkram

2011-09-10 @ 10:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0