vinst!

allt började inte som väntat... på uppvärmningen gick inte mina fieldgoals så bra missa 2 av 5. Så coacherna sa till laget andra kicker att ta första... men när mathcen drog igång så var det så jävla roligt att bara va med så brydde mig inte så  mycket om det. men som tur va så missa han sin kick så chansen att jag skulle få kicka nästa växte rejält! så när nästa touchdown kom så va det min tur! jag har nog aldrig va så nervös under någon sport som jag va då... men självklart så satt jag den! ;) otroligt skön kännsla! jag fick även ta nästa fieldgoal med och självfallet så gick den in också! så jag är 2 för 2 100%ig och hoppas att det kommer förbli så :D vi vann matchen med 50-21 mot Brecksville-Broadview Heights som är clevelands fjärde bästa lag. alla dom hära pep speech som man ser i amerikanska filmer är på riktigt! en av coacherna gav ett sjukt bra idag! något i den här klassen (http://www.youtube.com/watch?v=yX39J_YyKbs) man märker att football är en sån sjuk stor sport i usa att dom till och med visar highlights från våran match på nyheterna! men nu är det dags att sova för imorgon har jag styrke träning och simmning vid halv 9 imorgon....

jag och nathan efter matchen!

Kommentarer
Postat av: viktor

2011-09-03 @ 10:45:51
Postat av: viktor

snyggt bra gjort! när är nästa match?

2011-09-03 @ 10:47:14
Postat av: Ola

Kanonbra! Kul att det går bra. Vilket pep-speech - Ståpäls!

2011-09-03 @ 11:06:28
Postat av: Mamma

Klart att ni vann, hela Sverige höll tummarna !! Det gick dock inte lika bra för Sverige i kvalmatchen mot Ungern. Har du tid att skypa ikväll? Kanske mellan alla träningar?? Mitt skype är Storkarin.

2011-09-03 @ 11:33:25
Postat av: Pappa

Va skönt!!

Självklart kommer du att fortsätta vara 100%ig

Va häftigt med tv nyheterna också .

Ni ser riktigt coola ut

Fortsätt så

2011-09-03 @ 11:49:49
Postat av: Elin

Släpp på en videoblogg med sweet child o' mine-melodin!

Hoppas du har det bra i USA!

2011-09-03 @ 21:12:15
Postat av: Marit

That's my godson, keep it up:)

2011-09-04 @ 10:27:59
URL: http://bazz.bloggplatsen.se/
Postat av: No Hair

Världsklass, 2 for 2! Nytt land, ny sport ingen familj på läktaren och ett jävla konstigt mål där dom vänt stolparna uppåt! Jag gör som Bazz, jag bugar. Vad heter erat lag?

2011-09-04 @ 11:20:42
Postat av: Pelle

Bra jobbat!

2011-09-07 @ 09:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0