YFU picknick

dagen började med ett efterlängtat skype samtal med mamma och pappa. sen åkte vi till YFUs picknick det va roligt att träffa andra utbytesstudenter framför allt en tjej från sverige som jag träffa på lägret i sverige, det va skönt att kunna prata face-to-face med någon från sverige och se hur hon hade det! vi va där runt 2 timmar sen åkte vi hem för att åka vidare till en hockeyshop i toledo där det blev 2 nya klubbor:) och på hemvägen blev det självklart Hooters! :) imorgon är det dags för skola och träningar igen. men nu slipper jag alla tidiga morgonträningar för jag har personal fitness i skolan så får göra allt där istället :D i lördags fick mitt namn tidnings debut också:) fast det stod bara lite om att jag hade gjort några fieldgoals i sammanfattningen av matchen men men det är alltid något ;)


självklart blev det en ny bild också :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var kul att se dig igår! Roligt att träffen blev lyckad, hoppas även kakan blev god. Om du fortsätter så här blir det nog fler notiser i tidningen framöver:-) Må så gott!

2011-09-12 @ 07:18:36
Postat av: Pappa

det var skönt att höra och se dej igår jag gillar skype.

vi tittade lite på espn igår och visade Mamma vad din roll är.

vad blev det för klubbor?

ska det blo kul att går på is snart?

ha det bäst

Kram

2011-09-12 @ 09:06:47
Postat av: No Hair

Jag hade också instruktions lördag för Am.fotboll med Marit, Maggan och Lalle. Det gick hyggligt dom undrade bara vad du gör mellan kickarna när dom andra brottas där ute. Så jag sa att du fika under tiden:-)). Lycka till på is sen, du kanske kan göra stålar där också vad det lider. Bazz hälsar också.

2011-09-12 @ 09:57:38
Postat av: Ewa

Jag måste väl få lite instruktioner av Christoffer, så att jag kan förstå lite vad ni pratar om....

Låter som du trivs riktigt bra o det måste kännas bra både för dig o din familj.

Men jag tror inte att någon kan baka din favorit-sockerkaka lika bra som din egen lilla mamma ! Så är det bara!

Kul att få se bilder på din amerikanska familj ! Har de något husdjur ?

Må så gott !

Kram

2011-09-13 @ 13:56:11
Postat av: Anonym

Snygg tröja brorsan hihih

2011-09-13 @ 17:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0